Építési hálók kreatív anyagainak megálmodása sokszor túlmutat a hagyományos elképzeléseken. Bizonyos cégek saját piaci presztizsük kiemelkedő helyét demonstrálva olyan kreatívot szeretnének szívesen látni, amely a közterületen kiemelkedik minden más reklámanyag közül. Sok módszer kínálkozik a látvány és koncepció erősítésére -harsány színek, szokatlan formák-, valamint a hagyományos kommunikációs szabályokat felrúgva létezik igen árnyalt és agresszív jelentéstartalomat hordozó kreatív ötlet is. Azomban úgy tűnik a közterületen az igazi áttörést mégis csak a 3 dimenziós látványelemek viszik véghez.
 |
Fémvázra épített gipsz labda modell
|
Egyik saját büszkeségünk ebből a műfajból a Nike promóciója volt.
Helyszín : Budapest, Hungária krt. 15.
Tekintve a hirdetés grandiózus mivoltát a kijelölt felület helye és a tér méretei döntő fontosságúak. Láthatósága a választott forgalom irányából legalább 300 méter.
A fém vázra épített gipsz labda modell elkészítése nem hétköznapi feladat. A geometria telepítése sem mindennapi rutin.
 |
|
Hungári krt. 15. |
Az ihlet |
A módszer alapjai szintén az építési hálóra vannak kihegyezve. A látvány alapja a felújításra szánt homlokzatnak megfelelő grafika. Az épület sarkán a hálón egy repedés látható, amely a labdával és az épület máik oldali homlokzatán található kreatívval együtt alkotja a kitűzött koncepciót.
A telepítés pillanatai:
A végeredmény: Az építési háló síkjából kilógó labda kerül előtérbe a látvány szempontjából, a háló képe támasztja alá a látványt. A két eszköz együttes alkalmazása nagy sikert aratott. Sokan a közterületi reklámok egyhangúsága ellen emelnek szót, reméljük nekik is üde meglepetéssel szolgáltunk.

3D kreatív tervezéssel és médiatervezéssel kapcsolatban forduljon hozzánk bizalommal. Munkatársaink megkeresik az Önnek megfelelő helyszínt.
|